DanceOFFnia Camp 2018 - informacje organizacyjne i dokumenty

Obóz DanceOFFnia Camp: 21-31 sierpnia 2018r.
Organizator: Kukle Turystyczny KUKLE Zygmunt Modzelewski
Współorganizator: DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych Karolina Maria Garbacik
Numer zgłoszenia wypoczynku do Kuratorium Oświaty: [36908/POD/2018-L]
Adres ośrodka: Ośrodek Wczasowy Ostrów Pieckowski, 
Ostrów Pieckowski 7, 11-710 Piecki
Kierownik wypoczynku: Karolina Gasperska

1.ZBIÓRKA I WYJAZD

Miejsce: Parking Galerii Madro
Data: Wtorek, 21 sierpnia 2018 r. 
Zbiórka: godz. 9:00
Wyjazd: godz. 9:30 
Firma przewozowa: Ibatur (autokary zostaną wcześniej poddane kontroli przez Policję)

2.BAGAŻ


Prosimy o dostosowanie wielkości bagażu do dziecka. Każdy uczestnik nosi swój bagaż sam. 


Jak spakować dziecko na obóz? Zobacz przygotowany przez nas niezbędnik obozowicza!

3.PROWIANT


Prosimy o przygotowanie dla dzieci prowiantu: kanapka, woda (ewentualnie owoc lub drożdżówka) w ilości odpowiedniej do czasu podróży (3-3,5 godziny). Dzieci zaraz po przyjeździe na obóz mają obiad, dlatego prosimy o rozsądną ilość prowiantu na drogę. Szczególnie prosimy o ograniczenie ilości słodyczy. Dzieci mają tendencje do spożywania słodyczy przed obiadem, co później skutkuje niechęcią do spożywania posiłków :) 

Cały prowiant, który pozostanie na drugi dzień – zostanie wyrzucony, aby zapobiec jakimkolwiek zatruciom pokarmowym.

4.WODA NA TRENINGI


Dzieci podczas treningów piją dużą ilość wody, dlatego też zapewniliśmy możliwość zakupu wody w przystępnej cenie na miejscu. Zwracamy się z uprzejmą prośbą, o przygotowanie dodatkowej kwoty pieniędzy na ten cel. 

5.CHOROBA LOKOMOCYJNA


W razie potrzeby prosimy o podanie środka łagodzącego objawy choroby lokomocyjnej przed przyjazdem na zbiórkę.

6.UWAGA!


W obozach mogą uczestniczyć jedynie dzieci zdrowe! W przypadku wystąpienia infekcji, prosimy 
o zgłoszenie tego faktu pod numer alarmowy w dniu wyjazdu oraz dowiezienie dziecka po ustąpieniu choroby.

Przeciwskazania do uczestnictwa w obozie:
- podwyższona temperatura, kaszel, silny katar, infekcja

7. WSZAWICA


Ze względu na powszechność wszawicy prosimy o sprawdzenie głowy dziecku przed wyjazdem. Jeśli dziecko jest w trakcie leczenia, a obecny stan zdrowia nie spowoduje rozprzestrzeniania się choroby prosimy 
o przekazanie leków i wytycznych wychowawcy. 

W pierwszych dniach obozu czystość głów uczestników zostanie skontrolowana przez pielęgniarkę. 


8. LEKI


UWAGA! W przypadku przyjmowania lekarstw, prosimy o włożenie ich do koperty z opisanym imieniem i nazwiskiem dziecka oraz sposobem dawkowania oraz przekazanie ich kierownikowi obozu na zbiórce.

Wszystkie informacje o podawaniu leków muszą być opisane w karcie kwalifikacyjnej!

9. INFORMACJE O DZIECKU


Wszystkie niezbędne informacje o dziecku muszą być wpisane w karcie kwalifikacyjnej. Nie ma potrzeby informowania o nich wychowawcy i kierownika, ponieważ wszystkie karty są sprawdzane przed obozem.

10. KIESZONKOWE


Rodzice mogą przekazać kieszonkowe w dniu zbiórki wychowawcy. W tym celu prosimy o włożenie wyznaczonej kwoty pieniędzy w przezroczystą koszulkę wraz z karteczką: imię, nazwisko dziecka, suma i kwota przeznaczona na jeden dzień :)


Zwracamy się z uprzejmą prośbą, o przygotowanie dodatkowej kwoty pieniędzy na wodę na treningi.

11. OGRANICZENIA W KORZYSTANIU Z TEEFONÓW


Uważamy, że wyjazd na letni obóz jest dobrą okazją do oderwania dzieci od telefonów, gier, mediów społecznościowych itd. Dlatego już od kilku sezonów wszystkie urządzenia elektroniczne ( telefony, tablety, laptopy ) są zabierane przez wychowawców i wydawane raz dziennie w trakcie siesty poobiedniej. Dzięki temu unikniemy wieczornych i nocnych telefonów do ukochanych rodziców, których głos potęguje tęsknotę :)

Zwracamy się do Państwa z prośbą o rozmowę z dziećmi oraz młodzieżą na ten temat i wskazanie korzyści wynikających z bycia tu i teraz :) Liczymy na Państwa wsparcie w tej kwestii.
Istotne jest, aby dzieci doceniały ruch, świeże powietrze, rozwijały swoją pasję, zawierały nowe znajomości oraz integrowały się w grupie. Ze swojej strony odradzamy aby dzieci zabrały ze sobą przedmioty, które będą pochłaniały czas oraz ich uwagę. 

W większości przypadków młodsze dzieci potrzebują ok. 3–4 dni aby przyzwyczaić się do rozłąki i przystosować do nowej sytuacji. Stąd też, wskazane jest aby przez pierwszych parę dni ograniczyć kontakt z dziećmi gdyż telefon od rodziców czy dziadków może zakłócić proces przystosowywania się dziecka do nowego otoczenia.

12. ODWIEDZINY

Zapoznaj się z regulaminem odwiedzin!

Kierując się bezpieczeństwem i dobrem powierzonych nam pod opiekę dzieci prosimy o przestrzeganie zasad odwiedzin. Ograniczenia, które nakładamy wynikają z konieczności zachowania porządku dnia i pełnej funkcjonalności obozu.

Przypominamy, że odwiedziny, szczególnie w wypadku najmłodszych dzieci mogą być trudnym przeżyciem i mogą zaburzyć proces aklimatyzacji do warunków obozowych. Przyjazd rodziców może spowodować, że dziecko od nowa zacznie tęsknić. Prosimy wziąć to pod uwagę przed planowanymi odwiedzinami 
i przygotować dziecko na dalszą rozłąkę. Niejednokrotnie brak odwiedzin wychodzi wszystkim na dobre :)

Zachęcamy Państwa do wypoczynku bez dzieci w trakcie kiedy Wasze pociechy są na obozie :)!

Tych rodziców, którzy mimo to, chcą odwiedzić dzieci przedstawiamy harmonogram odwiedzin:

 

Niedziela, 26.08.2018 r.


Grupa breakdance: godz. 15:00-16:30
Grupa akrobatyczna: godz. 15:00-16:30
Kolor Street Dzieci: godz. 15:30-17:00
Kolor Dell’ Arte Dzieci: godz. 15:30-17:00
Kolor Street Juniorzy: godz. 15:15-16:45
Kolor Dell’ Arte Juniorzy: godz. 15:15-16:45
Kolor Dell’ Arte Seniorzy: godz. 17:00-18:30







13. FOTORELACJE

W trakcie trwania obozu na stronie internetowej www.danceoffnia.pl oraz na funpage’u studia będzie udostępniana fotorelacja. 


14. FAKTURY ZA OBÓZ


Faktury za obóz będą wystawiane od dnia zakończenia wypoczynku, tj. od 31 sierpnia 2018 roku.

15. POWRÓT


Miejsce: Parking Galerii Madro
Data: Piątek, 31 sierpnia 2018 r. 
Wyjazd: wyjazd od razu po śniadaniu, dzieci otrzymają na drogę wodę
Przyjazd do Białegostoku: około godz. 13:00
Firma przewozowa: Ibatur (autokary zostaną zgłoszone do kontroli)

16. DOKUMENTY DO POBRANIA
• Informator dla rodziców
• Regulamin odwiedzin dziecka
• Upoważnienie do odwiedzin dziecka
• Regulamin odbioru dziecka przez osobę nie będącą opiekunem prawnym
• Upoważnienie do odbioru dziecka przez osobę nie będącą opiekunem prawnym
• Upoważnienie do samodzielnego powrotu dziecka z obozu
• Niezbędnik obozowicza


 

Poprzednie Następne

Godziny pracy studia

  • Poniedziałek-Czwartek: 16.00 - 21:30

Godziny pracy biura

Informujemy o nowych godzinach pracy biura w sezonie 2023/2024

  • Wtorek: 16.30-19.00
  • Środa 16.30-19.00
  • Czwartek 16.30-19.00
  • Poza godzinami pracy biura prosimy o kontakt mailowy.

My w sieci



Dane kontaktowe

  • DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych
    Karolina Maria Garbacik
  • ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10
    (Wjazd od ulicy Zwycięstwa- główna brama Madro)
    15-703 Białystok
  • +48 666 820 319
  • studio@danceoffnia.pl
  • Parking Madro jest bezpłatny przez 2 godziny od momentu wjazdu.

Dane do przelewu

  • DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych
    Karolina Maria Garbacik
  • ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10
    15-703 Białystok
  • NIP: 542-221-09-00
  • ING Bank Śląski
    05 1050 1823 1000 0023 2045 8728

Siedziba Biura SDK DanceOFFnia

  • ul. Zwycięstwa 8 lok.202
    15-703 Białystok