Akrobatyka to ewolucje cielesne o dużym stopniu trudności, które wykraczają poza przeciętne ludzkie umiejętności. Rozwija świadomość własnego ciała i wszystkie cechy motoryczne.
Oferta zajęć akrobatycznych naszego studia dostępna jest w linku poniżej.
GRUPY AKROBATYCZNE - ZAPISY
Na zajęciach akrobatyki uczniowie uczą się poszerzać świadomość swojego ciała z zakresu: gibkości, siły względnej, szybkości oraz koordynacji ruchowej. Po zajęciach uczniowie stają się bardziej rozciągnięci i bardziej sprawni motorycznie. Nabierają także wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu akrobacji.
Po zajęciach uczniowie wiedzą jak prawidłowo wykonać przewroty, przerzuty, salta i trudniejsze ewolucje. Znają ich prawidłowe wykonanie, zachowując wszystkie cechy gimnastycznego wykonania.
Taniec z rodziny styli ulicznych, kojarzony z elementami wykonywanymi w pozycji upside down (również na głowie), tzw. power moves. Jeden z najbardziej wymagających stylów tańca, najczęściej uprawiany przez chłopców i mężczyzn, wymaga dużej siły i sprawności fizycznej.
ZAPISY DO GRUP OTWARTYCH
W studiu funkcjonują również zamknięte zespoły breakdance:
Bangers (młodzież, dorośli, poziom zaawansowany)
Taniec jazzowy jest najbardziej amerykańskim ze wszystkich tańców. Kształtował się przez niemal dwa wieki. Współcześnie jazz dance ma wiele odmian, przy czym nieodłącznie kojarzony jest z musicalem, energicznymi tancerkami, żywiołową muzyką, dynamicznym i efektownym ruchem. Zajęcia oparte są przede wszystkim na poznaniu elementów technicznych, które służą do tworzenia krótkich choreografii. Dominuje w nich ruch oparty na izolacjach ciała. Jazz jest silnie związany z muzyką, podkreśla akcenty i pozostaje z nią w ciągłym dialogu.
ZAPISY DO GRUP OTWARTYCH
Zespoły zamknięte z elementami tańca jazzowego to:
(jeśli chcesz dołączyć do zespołu, niezbędne będzie kontakt z instruktorem. Napisz lub zadzwoń do nas!)
Zajęcia z jazz dance świetnie kształtują świadomość ciała, w dużym stopniu rozwijają poczucie rytmu, gibkość i elastyczność oraz estetykę ruchu. Jazz dance jest bardzo dynamiczny, a jednocześnie precyzyjny w technice. Sprzyja to kształtowaniu szybkości ruchu z jednoczesna dbałością o jego dokładność.
Specjalne wymagania: koszulka blisko ciała i leginsy, miękkie obuwie np. baletki, jazzówki, ewentualnie skarpetki lub na boso.
Taniec współczesny nie ma jednej konwencji ruchowej. W ogólnym zarysie opiera się na naturalnej motoryce ciała, nie posiada kanonu figur, czy kroków, które będą go określać. Tancerz korzystając z możliwości swego ciała, podąża za jego dynamiką i pędem. Cechą charakterystyczną jest wszechstronne wykorzystanie przestrzeni, w której tancerz przemieszcza się w tradycyjnej pozycji wyprostowanej, ale również w podporach na rękach, czy w leżeniu.
ZAPISY DO GRUP OTWARTYCH
W studiu funkcjonują również zamknięte zespoły czerpiące z tańca współczesnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu, niezbędne będzie kontakt z instruktorem. Napisz lub zadzwoń do nas!)
Na kształt tego stylu tańca wpływ miały autorskie techniki i metody pracy rozwijane od połowy XX wieku. Taniec współczesny nie boi się eksperymentu i poszukiwań związanych z odkrywaniem możliwościami indywidualnej ekspresji poprzez ruch.
Taniec współczesny stawia na rozwój świadomości własnego ciała, sprzyja eliminowaniu ruchu, który wynika z zewnętrznie narzuconych mechanizmów kontroli, otwiera ciało i umysł na nowe, rozwija wyobraźnie.
Specjalne wymagania: Wygodny kostium do ćwiczeń, obuwie nie jest konieczne, wystarczą skarpetki.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, Instruktorskiego Kursu Kwalifikacyjnego z dziedziny tańca nowoczesnego. Swoje zainteresowanie tańcem rozpoczął w 1996 roku. W 1999 r. współtworzył pierwszą oficjalną grupę breakdance w Białymstoku – WHSB – White HillsideBreakers. Członek ekipy Freakish Style Crew – FAHS oraz Ekipy OCB Crew i BangersCrew. Pomysłodawca projektu Dom Latających Tancerzy. Brał udział w takich imprezach breakdance jak: „Battle of the year”, „IBE”-Holandia, „CircleKingz”- Szwajcaria, "SDK” -Czechy i wiele innych. Chętnie bierze udział w przedsięwzięciach teatralnych jak np.: „Przenikanie”, „Karnawał Zwierząt”, „Tożsamość” – chor. Karolina Garbacik, „BREAK – sztuka wojny” chor. i reż. Renata Piotrowska, Spektakl Operowy "The FairyQueen" reż. Sebastian Chondrokostas, "Hobbit" w reż. Grzegorza Suskiego.
Od 2001 roku uczy tańca, a jego uczniowie mają już na swoim koncie wiele osiągnięć. To instruktor o wyjątkowym poczuciu humoru, ceni w ludziach pracowitość i upór w dążeniu do celu. Zawsze czujny i gotowy, by odkryć nowy talent.
Wydaje się, że rok szkolny i szaleństwo zajęć pozaszkolnych dopiero za nami. Skąd więc ten tekst? Wygląda na to, że wszystkie poważne studia tańca, ale też inne kluby artystyczne i sportowe rekrutują uczestników swoich zajęć już teraz – w lipcu. Teraz też okazuje się, czy studio, do którego uczęszczało nasze dziecko, będzie działać w kolejnych sezonach.
Przedstawiamy zatem krótki praktyczny poradnik, który pozwoli Państwu zastanowić się, które studio tańca jest najlepsze dla Waszego dziecka.
Nie – kto go firmuje, kto jest na plakacie, albo kto jest właścicielem. Kto poprowadzi zajęcia z moim dzieckiem? Czy będą to instruktorzy z przygotowaniem i doświadczeniem pedagogicznym? Czy będzie to osoba zaangażowana w naukę dzieci, czy też stanowi to dla niej jedynie przerywnik i fuchę między własnymi występami?
Czy studio przetrwa tak długo jak zainteresowania dziecka? Czy będzie utrzymywało wysoki poziom zajęć, niezależnie od zawirowań?
Czy sale i szatnie są odpowiednio wyposażone? Czy studio ma regulamin, który określa kwestie bezpieczeństwa? Jak organizowane są wyjazdy na warsztaty i turnieje?
Kluby i studia artystyczne mogą mieć różny cel: jedne służą rekreacji i rozrywce uczestników, inne nastawiają się na to, że zmotywują dzieci do pracy i wykorzystania swojego potencjału. Warto zapytać o to w studiu i wybrać to, które odpowiada naszemu modelowi wychowania i temperamentowi dziecka.
Kiedy jest się dzieckiem, warto poszerzać horyzonty. Tańczenie przez wiele lat wyłącznie jednego stylu tańca może doprowadzić do znudzenia ale tez niewykorzystania odpowiednio potencjału i pasji dziecka.
Dzieci uczą się przez obserwacje. Nie powinny być zatem wychowywane przez osoby, które proponują zachowania niezgodne z etyką czy prawem.