Dla każdego coś dobrego ....

Akrobatyka

Akrobatyka to ewolucje cielesne o dużym stopniu trudności, które wykraczają poza przeciętne ludzkie umiejętności. Rozwija świadomość własnego ciała i wszystkie cechy motoryczne.

Na zajęciach akrobatyki uczniowie uczą się poszerzać świadomość swojego ciała z zakresu: gibkości, siły względnej, szybkości oraz koordynacji ruchowej. Po zajęciach uczniowie stają się bardziej rozciągnięci i bardziej sprawni motorycznie. Nabierają także wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu akrobacji. 

Po zajęciach uczniowie wiedzą jak prawidłowo wykonać przewroty, przerzuty, salta i trudniejsze ewolucje. Znają ich prawidłowe wykonanie, zachowując wszystkie cechy gimnastycznego wykonania.

Zajęcia z akrobatyki kształtują takie cechy jak:
- pewność siebie
- pewność ruchu
- odwaga
- świadomość ciała

Na zajęcia obowiązuje strój: 
obcisła przylegająca do ciała koszulka, oraz niezbyt szerokie spodenki, bez obuwia. (dziewczynki mogą mieć leginsy).

AKROBATYKA - ZAPISY DO GRUP

Balet

Balet klasyczny to technika tańca, której początki sięgają XVI wieku. Jest symbolem piękna, ładu i wysokiej klasy.

Na lekcję składają się: ćwiczenia przy drążku i na środku sali. Ćwiczenia przy drążku służą rozgrzaniu i rozciągnięciu, wzmocnieniu mięśni i wyrobieniu sprężystej pracy nóg. Ćwiczenia na środku sali przechodzą od prostych do coraz bardziej złożonych, zawierają elementy skoków, obrotów i urozmaiconą pracę rąk. Ostatnią część lekcji stanowią skoki: od prostych w miejscu po trudniejsze w przestrzeni.

Balet wyrabia doskonałą dyscyplinę ruchową. Dąży do ukazania doskonałości ciała, harmonii i płynności ruchu. Technika tańca klasycznego uważana jest za podstawę dla wielu innych stylów.

Zajęcia taneczne w grupie najmłodszych uczniów nastawione są na ćwiczenia kształtujące koordynację ruchową: gibkość, prawidłową postawę i pamięć ruchową. Wdrażanie ćwiczeń z podstaw techniki tańca klasycznego odbywa się poprzez zabawę ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania u dzieci wyobraźni i wrażliwości na piękno muzyki. Podczas zajęć dzieci zachęcane są do samodzielności, co pozytywnie wpływa na samoocenę i kształtowanie odważnej postawy wobec zadań w życiu codziennym. Dzieci w tym wieku są spontaniczne i intuicyjne. Wielką uwagę przywiązuję się do tego, aby nie odbierać dzieciom naturalnej ekspresji ruchowej, a wyłącznie ukierunkować poprzez odpowiednie zabawy i zadania.

Dla kogo przeznaczone są zajęcia:

Zajęcia baletu prowadzone są w studiu dla różnych grup wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania.

Na kostium do ćwiczeń składają się: body, rajstopy orazmiękkie baletki wykonane z płótna lub skóry. Ich podeszwa składa się z dwóch lub jednego lekko usztywnionego elementu, obejmującego tylko część stopy.

UWAGA! Nie musisz mieć baletek i body już na pierwszych zajęciach.
BALET - ZAPISY DO GRUP

Bollywood

Bollywood dance to podstawowy składnik każdego bollywoodzkiego przeboju filmowego. Podkładem do tego typu tańca jest współczesna muzyka indyjska. Jest bardzo przyjemny, urzekający kolorami, muzyką i zmysłowymi ruchami. Łączy tradycyjne i klasyczne tańce indyjskie z elementami tańca arabskiego, tańca nowoczesnego, jazzu, a nawet hip-hopu.

W filmach Bollywood taniec jest sposobem opowiedzenia jakiejś historii, pokazania uczuć, wyrażenia emocji. To żywiołowa forma ruchu, która angażuje wszystkie części ciała dając świetny trening mięśniom. Bollywood dance jest jednym z najbardziej gorących
i ekspresyjnych tańców na świecie.

Bollywood Rang -
DLA KOGO: dorośli
PROWADZĄCY: Anna Jóźwiak
POZIOM: zaawansowany
,
PROWADZĄCY: Anna Jóźwiak

INFORMACJE I ZAPISY DO ZESPOŁÓW

Breakdance/Bboying

Taniec z rodziny styli ulicznych, kojarzony z elementami wykonywanymi w pozycji upside down (również na głowie), tzw. power moves. Jeden z najbardziej wymagających stylów tańca, najczęściej uprawiany przez chłopców i mężczyzn, wymaga dużej siły i sprawności fizycznej.

 Poprzez zajęcia taneczne uczniowie nabierają większej świadomości własnego ciała, rozwijają cechy motoryczne takie jak: koordynacja, siła czy gibkość.  Breakdance uwrażliwia ćwiczących na muzykę i sztukę, a regularne wyjazdy na zawody sprawiają, że tancerze nabiera odwagi oraz uczą się pracować w grupie.

 Zajęcia obejmują naukę techniki tańca, podstawową wiedzę o teorii i historii Breakdance/Bboying, naukę elementów akrobatycznych, elementy rytmiki i umuzykalnienia, kształtowanie indywidualnej kreatywności i ekspresji.

Strój do tańca powinien być przede wszystkim wygodny. Uczeń może być wyposażony w ochraniacze na kolana, oraz coś, co usztywni nadgarstki np. opaskę uciskową na nadgarstek lub zwyczajny bandaż elastyczny.

BREAKDANCE - ZAPISY DO GRUP

 

 

Jazz

Taniec jazzowy jest najbardziej amerykańskim ze wszystkich tańców. Kształtował się przez niemal dwa wieki. Współcześnie jazz dance ma wiele odmian, przy czym nieodłącznie kojarzony jest z musicalem, energicznymi tancerkami, żywiołową muzyką, dynamicznym i efektownym ruchem. Zajęcia oparte są przede wszystkim na poznaniu elementów technicznych, które służą do tworzenia krótkich choreografii. Dominuje w nich ruch oparty na izolacjach ciała. Jazz jest silnie związany z muzyką, podkreśla akcenty i pozostaje z nią w ciągłym dialogu.

Zajęcia świetnie kształtują świadomość ciała, w dużym stopniu rozwijają poczucie rytmu, gibkość i elastyczność oraz estetykę ruchu. Jazz dance jest bardzo dynamiczny, a jednocześnie precyzyjny w technice. Sprzyja to kształtowaniu szybkości ruchu z jednoczesna dbałością o jego dokładność.

Specjalne wymagania: koszulka blisko ciała i leginsy, miękkie obuwie np. baletki, jazzówki, ewentualnie skarpetki lub na boso.


JAZZ - ZAPISY DO GRUP 

Taniec współczesny

Taniec współczesny nie ma jednej konwencji ruchowej. W ogólnym zarysie opiera się na naturalnej motoryce ciała, nie posiada kanonu figur, czy kroków, które będą go określać. Tancerz korzystając z możliwości swego ciała, podąża za jego dynamiką i pędem. Cechą charakterystyczną jest wszechstronne wykorzystanie przestrzeni, w której tancerz przemieszcza się w tradycyjnej pozycji wyprostowanej, ale również w podporach na rękach, czy w leżeniu.

Na kształt tego stylu tańca wpływ miały autorskie techniki i metody pracy rozwijane od połowy XX wieku. Taniec współczesny nie boi się eksperymentu i poszukiwań związanych z odkrywaniem możliwościami indywidualnej ekspresji poprzez ruch.

Taniec współczesny stawia na rozwój świadomości własnego ciała, sprzyja eliminowaniu ruchu, który wynika z zewnętrznie narzuconych mechanizmów kontroli, otwiera ciało i umysł na nowe, rozwija wyobraźnie.

Specjalne wymagania: Wygodny kostium do ćwiczeń, obuwie nie jest konieczne, wystarczą skarpetki.

TANIEC WSPÓŁCZESNY - ZAPISY DO GRUP

Poznaj Instruktorów

Anna Jóźwiak

W studiu DanceOFFnia prowadzi zajęcia bollywood dance dla dorosłych.

Absolwentka Filologii Polskiej i Studium Wiedzy o Kulturze Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny z dziedziny tańca współczesnego (dyplom u Piotra Galińskiego). W wędrówce przez balet klasyczny, taniec charakterystyczny, jazz i flamenco dotarła do bollywood dance.

Nauczyciele, u których nabywa i doskonali umiejętności taneczne: Guru Pt. Rajendra Gangani wraz z asystentami Swati Sinhą i Deodattem Persaud,  Anuj Mishra, Neha Singh, Magdalena Niernsee (kathak), Anita Singh, Ewa Wardzała, Sri Sharma Kumar, Aleksandra Wachacz, Marzena Rada Żiwkowicz (bharatanatiam), Karolina Szwed (odissi), Siddharth Bhavsar (garba).

W Studiu Działań Kreatywnych DanceOFFnia pracuje od 2009 roku. „Swoimi inspiracjami czerpanymi z podróży po Indiach oraz z hinduskich filmów dzieli się podczas zajęć bollywood dance. Orientalne barwne stroje, biżuteria, muzyka, taniec – to wszystko tworzy niepowtarzalny klimat prowadzonych przez nią zajęć i tworzonych układów choreograficznych.”

Anna Jóźwiak

Instruktor

Anna Łaskarzewska

W studiu DanceOFFnia prowadzi zajęcia z tańca współczesnego i jazzowego.

Ukończyła Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny w dziedzinie tańca współczesnego. Studiowała Choreografię i Teorię Tańca na Uniwersytecie Fryderyka Chopina w Warszawie. Od 2011 roku tancerka Grupy Przejściowej, brała udział w wielu spektaklach i projektach SDK DanceOFFnia oraz Podlaskiego Stowarzyszenia Tańca m.in "Poczekalnia","The Fairy Queen", „Uroda Życia”, „R.A.M.A” w choreografii Karoliny Garbacik. Współpracuje z Białostockim Teatrem Lalek przy spektaklu "Karnawał Zwierząt", Teatrem Dramatycznym w Białymstoku („Romeo i Julia”) oraz Operą i Filharmonią Podlaską ( musical "Doktor Żywago"). Swoje umiejętności taneczne rozwija na warsztatach oraz festiwalach tańca pod okiem cenionych pedagogów.

W tańcu stawia na wszechstronność i kreatywność. Lubi czerpać z innych technik oraz wykorzystywać improwizację do poszukiwania nowych rozwiązań.

Anna Łaskarzewska

Instruktor

Dorota Baranowska

W studiu DanceOFFnia prowadzi zajęcia tańca współczesnego w grupie TSS.

Ukończyła Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny z dziedziny Tańca Współczesnego oraz Kurs Kwalifikacyjny Pedagogiczny dla nauczycieli przedmiotów zawodowych. Swoje umiejętności taneczne i sceniczne doskonaliła podczas wieloletniej współpracy z Karoliną Garbacik oraz warsztatów z zakresu technik tańca współczesnego przy Polskim Teatrze Tańca w Poznaniu i Śląskim Teatrze Tańca w Bytomiu. Tancerka Grupy Przejściowej. Założycielka grupy TSS (Towarzystwo Sztuki Surowej). Współpracowała z teatrem Kolegtyw oraz z Stowarzyszeniem Teatr Okno. Wykreowała role do licznych spektakli tanecznych Grupy Przejściowej i Teatru Kolegtyw. Zrealizowała wraz z TSS spektakle taneczne ( min. „Mitologie Codzienne” , „W stronę centrum”, „Wszelkiego rodzaju produkcja”, „Całą Siłą”). Stypendystka programu „Młodzi Twórcy” Prezydenta Miasta Białystok w roku 2013. W 2001 r. została nagrodzona za pracę społeczną Wolontariat Roku.

Dorota Baranowska

Instruktor

Eliza Kindziuk

Swoje pierwsze taneczne kroki stawiała już w wieku 7 lat w Szkole Tańca Caro Dance pod opieką Iwony Marii Orzełowskiej. Przez wiele lat pod szyldem zespołu wywalczyła tytuły Mistrzyni Polski, Europy i Świata w różnorodnych kategoriach jako solistka, w duetach i formacjach (Federacja IDO). W tym samym czasie odtwarzała solowe role w spektaklach Teatru Tańca Caro, między innymi: ‘We Are’,  ‘Delta 12’, ‘Carmen’, ‘Romeo & Juliet’, z którymi miała przyjemność występować w wielu krajach na całym świecie, m.in.: Francja, Niemcy, Szwecja, USA, Rosja, Republika Korei.

W 2009 roku była jedną z finalistów 4 edycji programu telewizyjnego ‘You can dance – Po prostu tańcz!’ emitowanego przez telewizję TVN, docierając do TOP 8.

Od 2012 jest licencjonowanym Instruktorem Tańca Jazzowego (IKK, Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie), a także w 2013 ukończyła licencjat o kierunku Turystyka i Rekreacja na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie (specjalizacja Fitness).

Lata 2013 - 2017 spędziła za granicą studiując Taniec Współczesny i Pedagogikę Tańca na austriackiej uczelni Anton Bruckner Privatuniversität w Linz, w międzyczasie robiąc międzynarodową wymianę studencką w Hochschule für Musik und Darstellende Kunst we Frankfurcie (Main) w Niemczech oraz odbywając staż w niemieckim teatrze WEE Dance Company/ Gerhart Hauptmann-Theater Görlitz-Zittau pod dyrekcją Marko E. Weigert oraz Dan Pelleg.

Od września 2017 do grudnia 2018, Eliza pełniła funkcję Zastępcy Kierownika Artystycznego w Teatrze Tańca Caro w Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce. W maju 2018 odbyła się premiera jej pierwszego spektaklu ‘The Room’, który poruszał tematykę domu i rodziny, a całość wyrażona była w formie tańca współczesnego. ‘The Room’ zostało zaprezentowane na festiwalu ‘Rozbieg!’ we wrześniu 2018 oraz otrzymało Stypendium Artystyczne Prezydenta Miasta Siedlce na Rok 2019.
W ramach pracy organizowała międzynarodowe eventy, takie jak ‘Art in Motion’ razem z Seoul Dance Company z Republiki Korei czy też International Festival of Jazz & Contemporary Dance razem z CODARTS University z Rotterdamu, z Holandii. W ramach pracy wznowiła i przygotowała spektakle Teatru Tańca Caro takie jak ‘Romeo i Julia’, Dziadek do Orzechów’, ‘Opowieść Wigilijna’ w choreografii Iwony Marii Orzełowskiej. W międzyczasie jako solistka występowała w spektaklach ‘The Room’ oraz ‘Chleba Naszego Powszedniego Daj Nam Panie…’. W październiku 2018 prowadziła i koordynowała tournee spektaklu ‘After Before’ w choreografii Macieja Kuźmińskiego po 10 miastach Polski. 

23 marca 2019 odbyła się premiera jej najnowszej współczesnej choreografii solowej ‘SEE ME’, która porusza tematykę zaburzeń odżywiania. Została ona wyłoniona spośród tysiąca zgłoszeń i reprezentowała Polskę na Netherlands Dance Competition 15 czerwca 2019 w Haarlem, Holandii.
‘SEE ME’ wzięło udział w Lisbon Dance Platform w Portugalii (lipiec 2019), gdzie zdobyło nagrodę specjalną ‘Artistic Incentive Award’, w ramach której Eliza wraz z choreografią została zaproszona na festiwal Laois Dance Platform w Irlandii (kwiecień 2020). Choreografia została wystawiona również na festiwalu Istanbul Fringe Festival w Stambule, w Turcji (wrzesień 2019). Niebawem ‘SEE ME’ zaprezentuje się na kolejnych międzynarodowych festiwalach tańca współczesnego: Focus & Friends Dance Evening w Warszawie oraz 10th Biennial Xposition ‘O’ Contemporary Dance Fiesta w Singapurze (październik 2019).

Od września 2019 jako pedagog regularnie naucza wykładając taniec współczesny w Niepublicznej Szkole Sztuki Tańca w Białymstoku oraz prowadząc zajęcia z tańca jazzowego i współczesnego w zespole Grawitacji Piaseczno.

Przez 20 lat swojej tanecznej kariery miała okazję współpracować z wieloma polskimi i międzynarodowymi choreografami/nauczycielami tańca, m.in.: Gabriel Castillo, Regina van Berkel, Eldad Ben Sasson, Jarek Cemerek, Evangelos Poulinas, Jason Jacobs, Genevieve Coupal, Thierry Verger, Maciej Kuźmiński, Paulina Andrzejewska, Katarzyna Skawińska, Anna Wielogórska.

Od 10 lat regularnie prowadzi warsztaty w zakresie tańca współczesnego, jazzowego, improwizacji oraz choreografii dla wielu polskich i zagranicznych szkołach tańca (Niemcy, Austria, Korea Południowa). Jej choreografie zdobywały główne nagrody w Mistrzostwach Polski, Europy i Świata federacji IDO, jak również kwalifikowały się do Międzynarodowych Festiwali Tańca. 

Eliza Kindziuk

Instruktor

Olesia Sheremet

Absolwentka Kijowskiego Narodowego Uniwersytetu Kultury i Sztuk Pięknych na wydziale reżyserii i choreografii. W latach 2006-2016 choreograf oraz zastępca dyrektora artystycznego studia taneczno-gimnastycznego „Renaissance-Elite” w Kijowie. W latach 2009-2013 solistka baletu (wirtuoz techniki) w Akademickim Ludowym Zespole Pieśni i Tańca MSW Ukrainy. Specjalista tańca klasycznego według metody Waganowej oraz tańca ludowego i charakterystycznego.

Olesia Sheremet

Instruktor

Ziemowit Bogusławski

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, Instruktorskiego Kursu Kwalifikacyjnego z dziedziny tańca nowoczesnego. Swoje zainteresowanie tańcem rozpoczął w 1996 roku. W 1999 r. współtworzył pierwszą oficjalną grupę breakdance w Białymstoku – WHSB – White HillsideBreakers. Członek ekipy Freakish Style Crew – FAHS oraz Ekipy OCB Crew i BangersCrew. Pomysłodawca projektu Dom Latających Tancerzy. Brał udział w takich imprezach breakdance jak: „Battle of the year”, „IBE”-Holandia, „CircleKingz”- Szwajcaria, "SDK” -Czechy i wiele innych. Chętnie bierze udział w przedsięwzięciach teatralnych jak np.: „Przenikanie”, „Karnawał Zwierząt”, „Tożsamość” – chor. Karolina Garbacik, „BREAK – sztuka wojny” chor. i reż. Renata Piotrowska, Spektakl Operowy "The FairyQueen" reż. Sebastian Chondrokostas.

Od 2001 roku uczy tańca, a jego uczniowie mają już na swoim koncie wiele osiągnięć. To instruktor o wyjątkowym poczuciu humoru, ceni w ludziach pracowitość i upór w dążeniu do celu. Zawsze czujny i gotowy, by odkryć nowy talent.

Ziemowit Bogusławski

Instruktor

Godziny pracy studia

  • Poniedziałek-Piątek : 14.00 - 21.00
  • Sobota : 8.00 - 16.00

Napisz do nas

Chcesz się szybko z nami skontaktować? Prosimy o wysłanie nam informacji z ponizszego formularza. Odpowiemy niezwłocznie.

Dane kontaktowe

  • DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych
    Karolina Maria Garbacik
  • ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10
    (Wjazd od ulicy Zwycięstwa- główna brama Madro)
    15-703 Białystok
  • +48 666 820 319
  • studio@danceoffnia.pl
  • Parking Madro jest bezpłatny przez 2 godziny od momentu wjazdu.

Dane do przelewu

  • DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych
    Karolina Maria Garbacik
  • ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10
    15-703 Białystok
  • NIP: 542-221-09-00
  • ING Bank Śląski
    05 1050 1823 1000 0023 2045 8728

RODO

Informacje

My w sieci