Warsztat taneczny | Kacper Szklarski
Data: 15.06. godz. 10.45 – 12.15
Miejsce: SP 24, ul Antoniuk Fabryczny 5/7, sala baletowa
ZAPISZ SIĘ
Kacper Szklarski tancerz, freelancer. Tańczył w takich spektaklach jak „We are the revolution” w choreografii Pauliny Będkowskiej, „Schatten” w choreografii Eriki Silgoner, „Urban Creatures” w choreografii Sebastiana Matthiasa, „Firebirds” w choreografii Ivana Alboresi oraz „The Symphony of The Whispering Walls” w choreografii Eriona Kruji. Z powyższymi spektaklami miał szansę tańczyć na scenach Szwajcarii, Włoch, Polski, Niemiec, Portugalii, Chorwacji oraz Grecji.
Oprócz tego cały czas się doszkala biorąc udział w warsztatach. Jego solo „not now, not here” zostało wyróżnione przez Jury w trakcie konkursu SzoloDuo, a jego poszerzona wersja „not now, not here, maybe never” dostało I nagrodę w konkursie 3…2…1… Taniec! w Krkowie. „Duet on cello, piano & a heartbeat” który stworzył wraz z Katarzyną Leszek zajął III miejsce w III edycji konkursu choreograficznego organizowanego przez ZAiKS oraz I miejsce, Nagrodę Publiczności i 2 nagrody specjalne w trakcie Warszawskiego Konkursu Choreograficznego.
Holistyczne podejście do tańca, jako szerokorozumianego medium autoekspresji jest dla mnie kluczowe, dlatego zaczniemy od wspólnej somatycznej rozgrzewki przez prowadzoną improwizację by potem przejść do technicznych ćwiczeń i pracy na choreografii. Warsztat będzie czasem na eksplorację spektrum jakości ruchowych używanych przeze mnie w researchu oraz pracy. Będzie on skoncentrowany na przepływie ruchu w ramach konkretnych jakości, zespoleniu na płaszczyźnie cielesno- emocjonalnej i szukaniu organicznych połączeń pomiędzy zmianami ruchu z lekkiego i bezwysiłkowego na agresywny i wyartykułowany.
Będziemy eksperymentować z ruchem, opierając się o praktyki somatyczne. W trakcie warsztatu zwrócimy szczególną uwagę na odczucia cielesne, damy czas na poszukanie ergonomii w ruchu, poprzez podążanie za naturalnymi strumieniami przepływu.
Celem warsztatu jest poszerzenie swoich umiejętności tanecznych i ruchowych, zdobycie większej swobody w improwizacji i interpretacji materiału ruchowego, połączenie się z przyjemnością płynącą z ruchu.
Kacper Szklarski tancerz, freelancer. Tańczył w takich spektaklach jak „We are the revolution” w choreografii Pauliny Będkowskiej, „Schatten” w choreografii Eriki Silgoner, „Urban Creatures” w choreografii Sebastiana Matthiasa, „Firebirds” w choreografii Ivana Alboresi oraz „The Symphony of The Whispering Walls” w choreografii Eriona Kruji. Z powyższymi spektaklami miał szansę tańczyć na scenach Szwajcarii, Włoch, Polski, Niemiec, Portugalii, Chorwacji oraz Grecji.
Oprócz tego cały czas się doszkala biorąc udział w warsztatach. Jego solo „not now, not here” zostało wyróżnione przez Jury w trakcie konkursu SzoloDuo, a jego poszerzona wersja „not now, not here, maybe never” dostało I nagrodę w konkursie 3…2…1… Taniec! w Krkowie. „Duet on cello, piano & a heartbeat” który stworzył wraz z Katarzyną Leszek zajął III miejsce w III edycji konkursu choreograficznego organizowanego przez ZAiKS oraz I miejsce, Nagrodę Publiczności i 2 nagrody specjalne w trakcie Warszawskiego Konkursu Choreograficznego.
Holistyczne podejście do tańca, jako szerokorozumianego medium autoekspresji jest dla mnie kluczowe, dlatego zaczniemy od wspólnej somatycznej rozgrzewki przez prowadzoną improwizację by potem przejść do technicznych ćwiczeń i pracy na choreografii. Warsztat będzie czasem na eksplorację spektrum jakości ruchowych używanych przeze mnie w researchu oraz pracy. Będzie on skoncentrowany na przepływie ruchu w ramach konkretnych jakości, zespoleniu na płaszczyźnie cielesno- emocjonalnej i szukaniu organicznych połączeń pomiędzy zmianami ruchu z lekkiego i bezwysiłkowego na agresywny i wyartykułowany.
Będziemy eksperymentować z ruchem, opierając się o praktyki somatyczne. W trakcie warsztatu zwrócimy szczególną uwagę na odczucia cielesne, damy czas na poszukanie ergonomii w ruchu, poprzez podążanie za naturalnymi strumieniami przepływu.
Celem warsztatu jest poszerzenie swoich umiejętności tanecznych i ruchowych, zdobycie większej swobody w improwizacji i interpretacji materiału ruchowego, połączenie się z przyjemnością płynącą z ruchu.