DanceOFFnia Camp - to nasz obóz szkoleniowy i taneczno-akrobatyczna przygoda!


Zapraszamy na taneczno-akrobatyczny obóz szkoleniowy DanceOFFnia Camp - intensywne 10 dni, wypełnione warsztatami, zabawą i muzyką. W tym roku podczas całego obozu będziemy wzmacniać nasze umiejętności ruchowe oraz te związane z występami. Poza doskonaleniem ciała, będziemy  pracować nad motywacją i odwagą. Wszystko to w atmosferze przyjaźni i zabawy, po to, aby w nowy sezon wkroczyć lepszymi, silniejszymi i jeszcze bardziej roztańczonymi.
W najbliższe lato zapraszamy na nasz intensywnie taneczny i najbardziej zwariowany obóz – Danceoffnia Camp. Niesamowita atmosfera, radość i przede wszystkim dużo tańca to idealna okazja na spędzenie niezapomnianych wakacji. Podczas całego obozu będzie królować wyobraźnia, wspólna praca i dobra zabawa.
Osoby lubiące stawiać sobie wyzwania odnajdą się też na bitwach tanecznych i jamach organizowanych w trakcie naszego campu.
Na samą myśl, ja już nie mogę się doczekać!
Widzimy się w sierpniu !
 
- Karolina Gasperska – kierownik Danceoffna Camp

DanceOFFnia Camp

 
Organizator

Partner

Miejsce
Bial-Tur Biuro Turystyki sp. z o.o.

DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych

Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Energetyk w Rajgrodzie
Termin
20-30 sierpnia 2022 r
Wiek
7 lat i więcej
Cena
2050 zł ( Realizujemy bony turystyczne. Aby zrealizować bon turystyczny należy przesłać informacje na maila: marcin.zukowski@bialtur.pl)

PRZY ZAPISIE NALEŻY DOKONAĆ WPŁATY ZALICZKI W WYSOKOŚCI 150 ZŁ NA KONTO ORGANIZATORA (BIAL-TUR sp. zoo , numer konta: 32 1240 1154 1111 0000 2148 5046)
ZAPISÓW DOKONYWAĆ MOŻNA KORZYSTAJĄC Z KONTA KLIENTA W AKTIVE NOW LUB ZA POMOCĄ FORMULARZA PONIŻEJ. 

ZAPISZ SIĘ POPRZEZ KONTO       ZAPISZ SIĘ BEZ KONTA

Program zajęć obejmuje:

Programy tematyczne

- zestaw warsztatów tanecznych i ruchowych opracowanych dla danej grupy 

 

Zajęcia uzupełniające

a.      Zajęcia łączące taniec i zabawę z elementami rywalizacji tanecznej - budujemy pewność siebie, odwagę, oraz umiejętność występów scenicznych

b.      Zajęcia rekreacyjne i sportowe - wzmacniamy kondycję fizyczną przed kolejnym sezonem  i odpoczywamy (gry terenowe, plażowanie, kompiele w jeziorze)

c.      Zajęcia kreatywne -  otwieramy głowy, zdobywamy nowe umiejętności  

Zajęcia ogólnokolonijne

- tradycyjne, wieczorne zabawy integracyjne np. gra fabularna, ognisko

 

Program obozu projektowany i realizowany jest w następujących grupach w zależności od wieku oraz stylu tańca.
(dokonując zapisu należy wybrać odpowiednią dla dziecka grupę). 

  • DanceOFFnia Camp - Akrobatyka (9+)
  • DanceOFFnia Camp - Breakdance (10-13 lat)
  • DanceOFFnia Camp - Breakdance (7-10 lat)
  • DanceOFFnia Camp - Hip Hop (8-13 lat)
  • DanceOFFnia Camp - Jazz, Współczesny, Klasyczny (11-13 lat)
  • DanceOFFnia Camp - Jazz, Współczesny, Klasyczny (8-10 lat)
  • DanceOFFnia Camp - Taneczny mix - pierwsze kroki (11-13 lat)
  • DanceOFFnia Camp - Taneczny mix - pierwsze kroki (8-10 lat)
  • Letnia Akademia Tańca - uczniowie NSST (13-16 lat)
  • Letnia Akademia Tańca - uczniowie NSST (9-12 lat)

Obóz DanceOFFnia Camp: 20-30 sierpnia 2022 r.
Organizator:  Bial-Tur Biuro Turystyki sp. z o.o.
Współorganizator: DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych Karolina Maria Garbacik
Numer zgłoszenia wypoczynku do Kuratorium Oświaty: (wkróce)
Adres ośrodka: Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Energetyk w Rajgrodzie
Kierownik wypoczynku: Karolina Gasperska
Wychowawcy:
(wkrótce)

1.ZBIÓRKA I WYJAZD

Miejsce:  Parking Madro (przy DanceOFFni)
Data: sobota, 20 sierpnia 2022 r.
Zbiórka:  godz. (wkrótce)
Wyjazd:   godz. (wkrótce)
Firma przewozowa:  (wkrótce)

2. POWRÓT

Miejsce: Parking Madro (przy DanceOFFni)
Data: wtorek, 30 sierpnia 2022 r.
Wyjazd: wyjazd po śniadaniu, ok. godz. 10 (dzieci otrzymają na drogę wodę)
Przyjazd do Białegostoku: ok. 11:30-12:00
Firma przewozowa: (wkrótce) (autokary zostaną zgłoszone do kontroli)

3. ODWIEDZINY

Ze względów bezpieczeństwa i zachowując zalecane dla wypoczynku letniego procedury odwiedziny dzieci w ośrodku nie są przewidziane.

4.BAGAŻ

Prosimy o dostosowanie wielkości bagażu do dziecka. Każdy uczestnik nosi swój bagaż sam.
Jak spakować dziecko na obóz? Zobacz przygotowany przez nas niezbędnik obozowicza!

5.PROWIANT

Prosimy o przygotowanie dla dzieci prowiantu: kanapka, woda (ewentualnie owoc) w ilości odpowiedniej do czasu podróży (1-1,5 godziny). Dzieci zaraz po przyjeździe na obóz mają obiad, dlatego prosimy o rozsądną ilość prowiantu na drogę. Szczególnie prosimy o ograniczenie ilości słodyczy. Dzieci mają tendencje do spożywania słodyczy przed obiadem, co później skutkuje niechęcią do spożywania posiłków :)
Cały prowiant, który pozostanie na drugi dzień – zostanie wyrzucony, aby zapobiec jakimkolwiek zatruciom pokarmowym.

6.WODA NA TRENINGI

Dzieci podczas treningów piją dużą ilość wody, dlatego też zapewniliśmy możliwość zakupu wody w przystępnej cenie na miejscu. Zwracamy się z uprzejmą prośbą, o przygotowanie dodatkowej kwoty pieniędzy na ten cel.

7.CHOROBA LOKOMOCYJNA

W razie potrzeby prosimy o podanie środka łagodzącego objawy choroby lokomocyjnej przed przyjazdem na zbiórkę.

8.UWAGA!

W obozach mogą uczestniczyć jedynie dzieci zdrowe! W przypadku wystąpienia infekcji, prosimy
o zgłoszenie tego faktu pod numer alarmowy w dniu wyjazdu oraz dowiezienie dziecka po ustąpieniu choroby.

Przeciwskazania do uczestnictwa w obozie:
- podwyższona temperatura, kaszel, silny katar, infekcja

9. WSZAWICA

Ze względu na powszechność wszawicy prosimy o sprawdzenie głowy dziecku przed wyjazdem. Jeśli dziecko jest w trakcie leczenia, a obecny stan zdrowia nie spowoduje rozprzestrzeniania się choroby prosimy
o przekazanie leków i wytycznych wychowawcy.

W pierwszych dniach obozu czystość głów uczestników zostanie skontrolowana przez pielęgniarkę.

10. LEKI

UWAGA! W przypadku przyjmowania lekarstw, prosimy o włożenie ich do koperty z opisanym imieniem i nazwiskiem dziecka oraz sposobem dawkowania oraz przekazanie ich kierownikowi obozu na zbiórce.
Wszystkie informacje o podawaniu leków muszą być opisane w karcie kwalifikacyjnej!

11. INFORMACJE O DZIECKU

Wszystkie niezbędne informacje o dziecku muszą być wpisane w karcie kwalifikacyjnej. Nie ma potrzeby informowania o nich wychowawcy i kierownika, ponieważ wszystkie karty są sprawdzane przed obozem.

12. KIESZONKOWE

Rodzice mogą przekazać kieszonkowe w dniu zbiórki wychowawcy. W tym celu prosimy o włożenie wyznaczonej kwoty pieniędzy w przezroczystą koszulkę wraz z karteczką: imię, nazwisko dziecka, suma i kwota przeznaczona na jeden dzień.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą, o przygotowanie dodatkowej kwoty pieniędzy na wodę na treningi.

13. OGRANICZENIA W KORZYSTANIU Z TEEFONÓW

Uważamy, że wyjazd na letni obóz jest dobrą okazją do oderwania dzieci od telefonów, gier, mediów społecznościowych itd. Dlatego już od kilku sezonów wszystkie urządzenia elektroniczne (telefony, tablety, laptopy ) są zabierane przez wychowawców i wydawane raz dziennie w trakcie siesty poobiedniej. Dzięki temu unikniemy wieczornych i nocnych telefonów do ukochanych rodziców, których głos potęguje tęsknotę :)

Zwracamy się do Państwa z prośbą o rozmowę z dziećmi oraz młodzieżą na ten temat i wskazanie korzyści wynikających z bycia tu i teraz :) Liczymy na Państwa wsparcie w tej kwestii.
Istotne jest, aby dzieci doceniały ruch, świeże powietrze, rozwijały swoją pasję, zawierały nowe znajomości oraz integrowały się w grupie. Ze swojej strony odradzamy, aby dzieci zabrały ze sobą przedmioty, które będą pochłaniały czas oraz ich uwagę.

W większości przypadków młodsze dzieci potrzebują ok. 3–4 dni aby przyzwyczaić się do rozłąki i przystosować do nowej sytuacji. Stąd też wskazane jest, aby przez pierwszych parę dni ograniczyć kontakt z dziećmi gdyż telefon od rodziców czy dziadków może zakłócić proces przystosowywania się dziecka do nowego otoczenia.

14. FOTORELACJE

W trakcie trwania obozu na stronie internetowej www.danceoffnia.pl oraz na funpage’u studia będzie udostępniana fotorelacja.


15. FAKTURY ZA OBÓZ

Faktury za obóz będą wystawiane w terminie od 7-miu  dni od zakończenia obozu. 

16. DOKUMENTY DO POBRANIA
Zakwaterowanie:

Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Energetyk, 19-206 Rajgród, ul. Leśna 1
We wspaniałej scenerii, w środku lasu, nad czyściutkim (pierwsza klasa czystości) jeziorem Rajgrodzkie, z licznymi zatoczkami i pomostami. 

Pokoje:
2/3/4 osobowe z łazienkami


  • zakwaterowanie (10 noclegów)
  • wyżywienie
  • ubezpieczenie NNW
  • opiekę medyczną
  • opiekę ratownika na plaży
  • opiekę wykwalifikowanej kadry pedagogicznej i instruktorskiej
  • bardzo aktywny program
  • kreatywnie spędzony czas
  • zajęcia taneczne i ruchowe
  • dojazd 
Zobacz, jak co roku bawimy się podczas naszych wakacyjnych wypoczynków. Zajrzyj do naszej GALERII FOTO

W dniu wyjazdu na obóz niezbędne jest podpisanie i dostarczenie dla kierownika obozu oświadczenie COVID_19. 

Cena obozu:2050 zł

  • Zaliczka bezzwrotna 150,00 zł płatna do 7 dni od chwili zapisu  

  • I rata w kwocie 465,00 
  • II rata w kwocie 1435,00 zł płatna od 1.07.2022 do 20.07.2022 r.

Uwaga! Ważne! 
Wpłaty za obóz można dokonać jedynie przelewowo. Podany numer konta nie jest numerem konta SDK DanceOFFnia, lecz Organizatora Bial-Tur Biuro Turystyki sp. z o.o.! W związku z powyższym prosimy o niekorzystanie z płatności stałych. 
Metoda płatności

Wpłaty za obóz należy dokonać przelewem
na rachunek Organizatora (Wykonawcy) firmy BIAL-TUR sp. zoo
numer konta: 32 1240 1154 1111 0000 2148 5046
W tytule przelewu należy wpisać: imię i nazwisko uczestnika obozu
Faktury

Organizator wypoczynku (Bial-Tur Biuro Turystyki sp. z o.o.) może wystawić fakturę za wypoczynek. Dane do faktury należy wpisać w umowie uczestnictwa w obozie DanceOFFnia Camp. Podanie danych do faktury jest równoznaczne z chęcią pobrania jej. Dane do faktury należy podać nie później niż w dniu zawarcia w/w umowy. Faktury będą wystawiane w terminie 7 dni po zakończeniu obozu.

Godziny pracy studia

  • Poniedziałek-Piątek: 16.30 - 22:00
  • Sobota : 9.00 - 13.00

Godziny pracy biura

  • Poniedziałek-Piątekk : 8.30 - 17.00
  • Sobota : 9.00 - 13.00

My w sieci



Dane kontaktowe

  • DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych
    Karolina Maria Garbacik
  • ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10
    (Wjazd od ulicy Zwycięstwa- główna brama Madro)
    15-703 Białystok
  • +48 666 820 319
  • studio@danceoffnia.pl
  • Parking Madro jest bezpłatny przez 2 godziny od momentu wjazdu.

Dane do przelewu

  • DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych
    Karolina Maria Garbacik
  • ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10
    15-703 Białystok
  • NIP: 542-221-09-00
  • ING Bank Śląski
    05 1050 1823 1000 0023 2045 8728

RODO

Informacje