Numer zgłoszenia wypoczynku do Kuratorium Oświaty: [46523/POD/2017]
Adres ośrodka: Kukle 29 16-506 Giby, powiat sejneński, województwo podlaskie
Adres ośrodka: Kukle 29 16-506 Giby, powiat sejneński, województwo podlaskie
Jak spakować dziecko na obóz
Pamiętajmy, o dostosowaniu wielkości bagażu – plecaka, walizki, torby – do wieku i możliwości fizycznych dziecka. Bardzo ważne – szczególnie w przypadku młodszych dzieci – jest zaangażowanie w pakowanie własnego bagażu. Uczy to nie tylko samodzielności i odpowiedzialności, ale przede wszystkim ułatwia później dzieciom odnajdywanie rzeczy w swoim bagażu.
W przypadku małych dzieci prosimy o podpisywanie ubrań i rzeczy osobistych imieniem i nazwiskiem.
Wyprawka na obóz:
- legitymacja szkolna,
- dowód osobisty/paszport (dokument niezbędny podczas wycieczki do Druskiennik)
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego - kartę można wyrobić “od ręki” w Podlaskiem Oddziale Wojewódzkim NFZ, na ulicy Pałacowej 3 w Białymstoku - wniosek do pobrania: http://bit.ly/2uCb6yF - druk można również pobrać na miejscu - oddział pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 - więcej info o EKUZ: http://bit.ly/2ukQnzO
- buty sportowe do chodzenia, sandały/ klapki,
- kurtka przeciwdeszczowa,
- 2 ciepłe bluzy,
- 5-7 koszulek z krótkim rękawem,
- 2 pary krótkich spodenek,
- 2 pary długich spodni,
- strój kąpielowy,
- ręcznik plażowy,
- ręcznik do kąpieli,
- czapka z daszkiem/ chustka na głowę
- kosmetyczka, a w niej: - pasta do zębów, - szczoteczka do zębów, - mydło/żel pod prysznic, - krem z filtrem przeciwsłonecznym, - preparat odstraszający komary, - grzebień/szczotka, w przypadku dziewcząt również: gumki oraz wsuwki do włosów - szampon do włosów,
- bielizna osobista,
- skarpety; Oddzielny zestaw ubrań do zajęć tanecznych:
- buty do ćwiczeń (tylko na zajęcia)
- spodnie sportowe (co najmniej 3 pary)
- koszulki (co najmniej 5 sztuk) Telefony, laptopy, tablety i inne pochłaniacze czasu
Obóz taneczny jest idealną okazją, aby dzieci mogły odpocząć od dóbr technologii – telefonów, laptopów, tabletów, konsoli do gier itp. Istotne jest, aby dzieci doceniały ruch, świeże powietrze, rozwijały swoją pasję, zawierały nowe znajomości oraz integrowały się w grupie. Ze swojej strony odradzamy aby dzieci zabrały ze sobą przedmioty, które będą pochłaniały czas oraz ich uwagę.
Kontakt z dzieckiem w trakcie wyjazdu
W większości przypadków dzieci potrzebują ok. 3–4 dni aby przyzwyczaić się do rozłąki i przystosować do nowej sytuacji. Stąd też, wskazane jest aby przez pierwszych parę dni ograniczyć kontakt z dziećmi gdyż telefon od rodziców czy dziadków może zakłócić proces przystosowywania się dziecka do nowego otoczenia.
Należy uszanować decyzję swojego dziecka w sprawie częstotliwości kontaktów. Jeśli nie chce dzwonić codziennie to zgódź się na to.
Telefony przez cały okres trwania obozu będą deponowane przez wychowawców i wydawane w na jedną godzinę popołudniu. Godzina zostanie wyznaczona na zebraniu z rodzicami. Dzięki temu unikniemy wieczornych i nocnych telefonów do ukochanych mam, które przeważnie potęgują u dzieci tęsknotę ;).
Telefon do kierownika obozu będzie można otrzymać w dniu wyjazdu na obóz. Kieszonkowe i rzeczy wartościowe
- Wysokość kieszonkowego pozostawiamy do Państwa uznania. Idealną okazją do porozumienia się z innymi rodzicami w kwestii jego wysokości jest zebranie, które odbędzie się w piątek, 18 sierpnia 2017 r. o godz. 18:00
- Jeżeli rodzic/dziecko wyraża taką ochotę, może przekazać pieniądze (zapakowane w kopercie i dokładnie opisane – suma i dawkowanie) wychowawcy grupy.
Np. Jan Kowalski – 100 zł, 10zł dzień Unikniemy w ten sposób jakichkolwiek przykrych sytuacji np. zgubienie pieniędzy.
Istnieje możliwość zdeponowania u wychowawcy grupy innych wartościowych rzeczy, wszelkich sprzętów elektronicznych itd. Leki
Jeżeli dziecko zażywa jakiekolwiek leki, wychowawca grupy musi być o tym poinformowany. Ponadto, wszystkie lekarstwa muszą być szczegółowo opisane wraz ze sposobem dawkowania i przekazane wychowawcy grupy przy autokarze w dniu wyjazdu.
Zbiórki
Niedziela, 20 sierpnia
10:00 - zbiórka pod studiem 10:30 - wyjazd z parkingu Madro
Środa, 30 sierpnia
10:00 - wyjazd z Kukli po śniadaniu ok. 12:00 - planowany powrót do Białegostoku (również na parkingu Madro) Jedzenie na drogę
- Dzieci zaraz po przyjeździe na obóz mają obiad, dlatego prosimy o rozsądną ilość prowiantu na drogę – wystarczą 1, 2 kanapki + picie (najlepiej woda).
- Cały prowiant, który pozostanie na drugi dzień – zostanie wyrzucony, aby zapobiec jakimkolwiek zatruciom pokarmowym.
- Szczególnie prosimy o ograniczenie ilości słodyczy. Dzieci mają tendencje do spożywania słodyczy przed obiadem, co później skutkuje niechęcią do spożywania posiłków :)
- Dzieci podczas treningów piją dużą ilość wody, prosimy aby dzieci wzięły ze sobą zapas wody. Będzie również możliwość zakupu wody na miejscu (po przystępnej cenie).
- Uprzejmie prosimy, aby nie dawać dzieciom słodyczy !
Odwiedziny
Tylko rodzice i opiekunowie prawni – po uprzednim powiadomieniu wychowawcy grupy – mają prawo zabierać dziecko podczas odwiedzin. Pozostałe osoby, które chciałyby odwiedzić dzieci (np. dziadkowie) i zabrać (np. na plażę) muszą posiadać upoważnienie podpisane przez obojga rodziców.
Upoważnienie do odwiedzin dziecka (musi posiadać każda odwiedzająca osoba, nie będąca opiekunem prawnym dziecka) Pobierz upoważnienie -> http://bit.ly/2ul7Vjj
Wcześniejszy odbiór dzieci
Upoważnienie do odbioru dziecka (musi posiadać, każda odbierająca wcześniej dziecko osoba, nie będąca opiekunem prawnym dziecka)
Pobierz upoważnienie -> http://bit.ly/2uC1gfS W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych Ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10 15-703 Białystok tel. +48 85 652 51 64 e-mail: studio@danceoffnia.pl